REGULAMIN



Ważne informacje

Przyjemna współpraca dla stron, jest wynikiem zaakceptowania przyjętych,właściwych regulacji. Tak, regulamin to groźnie brzmiące określenie, a treść pozbawiona jest artyzmu. Pamiętajmy jednak, że jest to zabieg, który komunikację ma ułatwić i  pozwoli na uniknięcie wielu nieprzyjemnych sytuacji,a  czas w  ten sposób zaoszczędzony, będzie można spożytkować na coś zdecydowanie przyjemniejszego.
Dlatego też, zachęcam do lektury. Enjoy !

Chcąc umówić się na sesje, sprawdzić wolny termin i monitorować cały przebieg procesu twórczego, zapraszam na platformę

www.klient.magdalenabaner.pl




Klient prywatny

•  sesja zdjęciowa wykonywana jest przez firmę Second Life by Magdalena Baner
•  udział w  sesji jest dobrowolny.
•  współpraca i  realizacja zamówienia, następuje po rejestracji na platformie www.klient.magdalenabaner.pl jako klient prywatny,  zaakceptowaniu regulaminu i  wpłaceniu zadatku.
•  cennik w  zależności od wyboru sesji - formularzu zgłoszeniowym. Po rozwinięciu rolki, widoczne są ceny z dni świątecznych i wolnych.Odpowiednia kwota wskakuje po wyborze dnia tygodnia.
•  reportaż/sesja okolicznościowa - miejsce wskazane przez klienta, dodatkowa opłata za dojazd, od 30km
•  przy składaniu zamówień, zapytaniach, itp, uprasza się o  używanie jednego adresu mailowego w  celu usprawnienia przepływu informacji.
•  wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
•  w podsumowaniu zamówienia, kwota końcowa jest pomniejszona o  wpłacony zadatek. System automatycznie odliczy zadatek wyłącznie po wpisaniu nadanego numeru ID bez #. Numer widoczny w mailu.
•  zadatek dotyczy jednego zapisanego uczestnika sesji chyba, że jest to sesja rodzinna lub inna prywatna, a ilość osób nie przekracza 10. W przypadku ilości uczestników większej niż 10, pakiet MINI jest niedostępny.
•  sesja odbywa się w  ustalonym terminie i  miejscu. Jeśli warunki atmosferyczne są niesprzyjające dla sesji plenerowej, wówczas podejmowana jest decyzja o  przesunięciu terminu.
•  sesja stylizowana,filmowa, larp, cosplay, reko itp. ma określony charakter. Wymaga to szczegółowego omówienia tematu przed sesją. Miejsce, elementy dodatkowe, stroje, zastosowanie grafiki itp.
•  na termin realizacji zamówienia, mają wpływ poszczególne czynniki: sezon,ilość  zleceń, inne nieokreślone, dlatego też jest on ruchomy i  wynosi od 6  do 10 tygodni.
•  informacja o  możliwości składania zamówień, terminie dostarczenia we wskazane, wspólnie  wybrane miejsce, następuję w  chwili udostępnienia materiału w galerii.
•  wgląd w  materiał, mają Państwo pod JEDNYM, STAŁYM hasłem. Platforma, na której znajdują się  zdjęcia jest w  pełni intuicyjna i  przeprowadzi Państwa przez cały proces składania zamówienia. Warunek: czytamy i  postępujemy zgodnie z  wytycznymi. Nie róbmy tego w biegu
•  o postępach w  realizacji zamówienia, są Państwo informowani poprzez statusy. Informacje wysyłane są na wskazany w formularzu adres e-mail
•  złożone zamówienie jest wiążące i  jest deklaracją opłacenia zamówienia
•  zdjęcia jako produkt nieprefabrykowany, nie podlegają zwrotowi
•  zamówienia złożone po ustalonym terminie, będą czekały na odbiór pod wskazanym w  wiadomości prywatnej adresem. Możliwość wysyłki.
•  po okresie 4 miesięcy od momentu udostępnienia galerii do wglądu i  braku informacji, zadatek przepada.
•  materiały dostępne są pod wskazanym linkiem na okres nie krótszy niż 120 dni od ukazania się galerii. Po tym czasie, wyłącznie w  poszczególnych sytuacjach, wybrany materiał, przechowywany jest na czas nieokreślony.
•  dodatkowa opłata za dojazd do klienta naliczana jest od 30 km
•  w przypadku sesji studyjnej nieokreślonej przez fotografa, wynajmu lokalu na potrzeby sesji, będące sugestią klienta i  wszelkie dodatkowe koszty,wynikające z  zamysłu klienta, są kosztem dodatkowym klienta.Warunki zostają określone w  umowie
•  przy jednorazowej zmianie terminu, wynikającej z  potrzeb klienta, opłata nie zostaje naliczona.Kolejna zmiana terminu jest możliwa, po wcześniejszym  uiszczeniu opłaty w wysokości 100 zł.
•  gotowy materiał można odebrać w Brzozowicach - Kamieniu, 41-949 Piekary Śląskie, bądź wybrać opcję wysyłki pod wskazany adres.
•  cennik usług, widoczny jest na platformie programu, lub w  zakładce w  menu głównym
•  przez okres 4 miesięcy od dnia udostępnienia zdjęć w galerii, jest możliwość dokupowania zdjęć. Proszę wówczas o wiadomość w celu zmiany informacji w formularzu.
•  vouchery/bony podarunkowe mają ważność ROK od daty zakupu.
•  jeśli po zapisie na sesję, pojawią się przesłanki świadczące o tym, że podczas podawania informacji wstępnych przez klienta, niezbędnych do ustalenia przebiegu i charakteru sesji, doszło do przekłamania ( podane   informacje sa nieprawdziwe i mogą wpływać na jakość pracy, rażąco ją utrudniać, bądź w jakikolwiek inny sposób narażać zdrowie Fotografa,a sprzęt fotograficzny na uszkodzenienia/zniszczenie, uzurpuję sobie prawo do
wycofania się z wykonania zlecenia, bez konsekwencji finansowych. W takiej sytuacji, klient może ubiegać się o zwrot zadatku, pomniejszony o koszty poniesione na rzecz sesji.

• w przypadku wykonywania zdjęć w miejscu wskazanym przez klienta, które jest sprzeczne z wytycznymi podanymi przez wykonawcę, fotograf nie ponosi odpowiedzialności za materiał końcowy.

Klient publiczny – sesje przedszkolne, szkolne, instytucje, Domy Kultury, MOPSy itp.Od 10 osób, grupa, klasa, placówka inne

  •   sesja zdjęciowa wykonywana jest przez firmę Second Life by Magdalena Baner.
  •   udział w sesji jest dobrowolny.
  •   współpraca i realizacja zamówienia, następuje po zaakceptowaniu regulaminu i wpłaceniu zadatku.
  •   przy składaniu zamówień, zapytaniach, itp, uprasza się o używanie jednego adresu mailowego w celu usprawnienia przepływu informacji.
  •   wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, ale jest możliwość wykonania sesji prywatnie w innym terminie.
  •   w podsumowaniu zamówienia, kwota końcowa jest pomniejszona o wpłacony zadatek.Po wpisaniu numeru zamówienia ( bez # ). Przykład: Zadatek 50 złotych,  250złotych kwota końcowa. numer ID bez # -dopłata 200zł
  •   zadatek dotyczy jednego zapisanego uczestnika sesji
  •   sesja odbywa się w ustalonym terminie i miejscu. Jeśli warunki atmosferyczne są niesprzyjające dla sesji plenerowej, wówczas zdjęcia są wykonywane wewnątrz danej placówki i tym samym następuje zmiana   anturażu.
  •  sesja stylizowana, ma określony charakter.
  •  zdjęcia dodatkowe można dokupić w okresie do 4 miesięcy od daty wrzucenia ich na serwer.

BARDZO PROSZĘ O WPISYWANIE NUMERU JEŚLI ZOSTAŁ NADANY, BĄDŹ UWZGLĘDNIANIE ZADATKU PRZY DOKONYWANIU PRZELEWU. PRZY NATŁOKU ZAMÓWIEŃ, MOGĘ PRZEOCZYĆ BRAK ODLICZENIA .

Podział sesji

MINI - w przypadku zapisu na sesję, z gotowym pomysłem na wykreowanie wizerunku modeli przez Was, jestem otwarta na propozycję. Wówczas odpowiednio wcześnie proszę o informację, że moja rola sprowadza się do wykonania zdjęć na bazie Waszego, ustalonego w grupie pomysłu. W tym wariancie jestem zwolniona z odpowiedzialności za wizerunek modela, warunek – temat jest jeden.
Unikajmy wszelkiego rodzaju ozdobników:
napisy, loga, obrazki, wzorki itp

BASICStylizowana/tematyczna
temat narzucony przez fotografa. W takiej sytuacji, informuję Państwa jaki jest temat przewodni i na mnie w większości spoczywa obowiązek zorganizowania oprawy zgodnej z tematem.
W  obu przypadkach, mają Państwo możliwość wzięcia czynnego udziału w przygotowaniu swojej pociechy pod kątem sesji (dodatki typu kokardy, kapelusze, kaszkiety, przedmioty do trzymania w rączkach, elementy dekoracyjne drobne, itp. ),odpowiednia fryzura, uzupełnienie stroju o odpowiednie atrybuty. W przypadku braku informacji o wykluczeniach tj. fryzura, obuwie/jego brak itp., zakładam, że wyrażają Państwo zgodę na dokonanie delikatnych korekt pod okiem kadry.

Termin realizacji, zamówienia, inne

•  od 6 do 10 tygodni, od dnia wykonania sesji, reportażu.
•  wykonanie zlecenia, dla uczestników zapisanych, ale w dniu sesji nieobecnych, zostaje wyznaczony inny termin i rodzaj sesji, jeżeli zdjęcia nie są juz wykonywane w danej placówce. Miejsce  do uzgodnienia
•  minimalna ilość wykonanych ujęć  2. Dodatkowe, uwarunkowane współpracą z uczestnikiem sesji.
•  wersja elektroniczna zdjęcia, dostępna przy wygenerowaniu przychodu w wysokości ustalonej dla konkretnej sesji.
•  zamawiając 2 zdjęcia opłacone przy zapisie, wersja elektroniczna dostępna za dopłatą ( zgodnie z cennikiem ).
•  zdjęcia grupowe, nie są dostępne w wersji elektronicznej. O możliwości dokonania zakupu konkretnego ujęcia w formie elektronicznej, informuje program
•  ilość uczestników w zależności od wyboru wariantu sesji. MINI: 50 uczestników, BASIC: 30 uczestników, w godzinach urzędowania placówki



Mini słowniczek
COSPLAY/LARP: z definicji jest to zabawa w przebieranki. Stroje najczęściej przygotowywane są przez osoby parające się tym w ramach hobby.
Wykorzystałam nazewnictwo w celu zobrazowania zamysłu artystycznego, nie w celu wykonywania strojów. Sesje określone jako Cosplay, z  założenia mają zmienić wizerunek modela. W przypadku klienta publicznego - w rozsądnych ramach, w przypadku klienta prywatnego – Wasza kreatywność, będzie miała kluczowe znaczenie, jeśli zdecydujecie się na realizację własnego pomysłu.
FOTO – GRAFIKA: W programie graficznym, w zależności od życzenia i wizualizacji efektu końcowego, zdjęcie poddane zostaje mocnej obróbce. Jest to proces długotrwały, często jako elementy dodatkowe, uzupełniające itp., wykorzystywane są zdjęcia stockowe, które dostępne są wyłącznie po opłacaniu abonamentu. Ten koszt fotograf bierze na siebie.
FOTOGRAFIA BUDUAROWA/SENSUALNA: Jest to rodzaj fotografii niezwykle zmysłowej, nazywana również „ nagością zakrytą”. Jak wiele jesteście skłonni odkryć – zależy tylko i wyłącznie od Was. Istotne jest, że nie mają dla mnie znaczenia Wasze kompleksy. Nie skupiam swojej uwagi na nich, a wyłącznie na tym, jak pokazać ( czasem ukryte ) piękno w sposób, jakie będzie zachwycał Was i tych, którym swój portret zdecydujecie się pokazać.
FOTOGRAFIA BUDUAROWA/SENSUALNA, FOTOGRAFIA 30+ dedukowana również dla par. FOTOGRAFIA 30+ Jest to fotografia służąca stopniowemu odkrywaniu skrywanego przez lata piękna.
ZGODA NA UDOSTĘPNIANIE: jest to opcja, na którą się zgadzacie bądź nie. Absolutnie nie ma przymusu. W razie pytań, dotyczących w/w zgody, jestem do dyspozycji.
ZAPISY NA SESJE: W przypadku braku zapisu na sesje, hasło dostępu do galerii udostępnionej w późniejszym okresie, otrzymają wyłącznie osoby będące w systemie. Pozostałe osoby,których pociecha weźmie udział w sesji, każdy kolejny krok będą uzupełniały ręcznie np.- zapis w systemie powoduje, że w przypadku domówienia zdjęć poza pakietem podstawowym X zł za dwa zdjęcia do wyboru, każde kolejne z automatu będzie się sumowało i koszyk sam podliczy zawartość. Pełna automatyzacja. Dodatkowo można zaznaczyć opcje płótno, deski, inny rozmiar zdjęcia, co jak wyżej samoistnie znajdzie się w Państwa podsumowaniu. Zmiany statusów zamówienia, będą widoczne w podglądzie. Osoby niezapisane, mogą napotkać utrudnienia w automatyzacji zamówienia, brak możliwości monitorowania progresu. WAŻNA INFORMACJA. W dniu poprzedzającym sesje, reportaż itp, galeria przesaje być aktywna, zatem nie ma możlwiości zapisu. Jest to zabezpieczenie zarówno dla Państwa jak i dla mnie. W dniu wykonywania zlecenia, nie mam możliwości czasowej wglądu w platformę, w skutek czego nie widzę kolejnych osób. Nie pojawię się na sesji, o której nie wiem, a Państwo byliby przekonani, że zostałam poinformowana.
WERSJA ELEKTRONICZNA: Nie ma możliwośći zamawiania zdjęć wyłącznie w wersji elektronicznej jako KLIENT PUBLICZNY. Wersja elektroniczna dostępna jest wyłącznie dla zdjęć, które zostaną zaznaczone do wydruku. Nie dotyczy zdjęć grupowych, ze względu na RODO.
W razie wątpliwośći, zapytań, odsyłam Państwa pod adres:

Email: foto@magdalenabaner.pl
tel: +48 533 961 616
Wiadomości prywatnej w serwisie Facebook:
użytkownik: www.facebook.com/MadzialenaBaner,
www.facebook.com/MadziknieMagda/
Instagram: www.instagram.com/magdalenabaner/




Ważne informacje

Przyjemna współpraca dla stron, jest wynikiem zaakceptowania przyjętych,właściwych regulacji. Tak, regulamin to groźnie brzmiące określenie, a treść pozbawiona jest artyzmu. Pamiętajmy jednak, że jest to zabieg, który komunikację ma ułatwić i pozwoli na uniknięcie wielu nieprzyjemnych sytuacji,a czas w ten sposób zaoszczędzony, będzie można spożytkować na coś zdecydowanie przyjemniejszego.
Dlatego też, zachęcam do lektury. Enjoy !

Chcąc umówić się na sesje, sprawdzić wolny termin i monitorować cały przebieg procesu twórczego, zapraszam na platformę

www.klient.magdalenabaner.pl




Klient prywatny

• sesja zdjęciowa wykonywana jest przez firmę Second Life by Magdalena Baner
• udział w sesji jest dobrowolny.
• współpraca i realizacja zamówienia, następuje po rejestracji na platformie www.klient.magdalenabaner.pl jako klient prywatny, zaakceptowaniu regulaminu i wpłaceniu zadatku.
• cennik w zależności od wyboru sesji - formularzu zgłoszeniowym. Po rozwinięciu rolki, widoczne są ceny z dni świątecznych i wolnych.Odpowiednia kwota wskakuje po wyborze dnia tygodnia.
• reportaż/sesja okolicznościowa -miejsce wskazane przez klienta, dodatkowa opłata za dojazd, od 30km
przy składaniu zamówień, zapytaniach, itp, uprasza się o używanie jednego adresu mailowego w celu usprawnienia przepływu informacji.
• wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
• w podsumowaniu zamówienia, kwota końcowa jest pomniejszona o wpłacony zadatek. System automatycznie odliczy zadatek wyłącznie po wpisaniu nadanego numeru ID bez #. Numer widoczny w mailu.
• zadatek dotyczy jednego zapisanego uczestnika sesji chyba, że jest to sesja rodzinna lub inna prywatna, a ilość osób nie przekracza 10. W przypadku ilości uczestników większej niż 10, pakiet MINI jest niedostępny.
• sesja odbywa się w ustalonym terminie i miejscu. Jeśli warunki atmosferyczne są niesprzyjające dla sesji plenerowej, wówczas podejmowana jest decyzja o przesunięciu terminu.
• sesja stylizowana,filmowa, larp, cosplay, reko itp. ma określony charakter. Wymaga to szczegółowego omówienia tematu przed sesją. Miejsce, elementy dodatkowe, stroje, zastosowanie grafiki itp.
• na termin realizacji zamówienia, mają wpływ poszczególne czynniki: sezon,ilość zleceń, inne nieokreślone, dlatego też jest on ruchomy i wynosi od 6 do 10 tygodni.
• informacja o możliwości składania zamówień, terminie dostarczenia we wskazane, wspólnie wybrane miejsce, następuję w chwili udostępnienia materiału w galerii.
• wgląd w materiał, mają Państwo pod JEDNYM, STAŁYM hasłem. Platforma, na której znajdują się zdjęcia jest w pełni intuicyjna i przeprowadzi Państwa przez cały proces składania zamówienia. Warunek: czytamy i postępujemy zgodnie z wytycznymi. Nie róbmy tego wbiegu
• o postępach w realizacji zamówienia, są Państwo informowani poprzez statusy. Informacje wysyłane są na wskazany w formularzu adres e-mail
• złożone zamówienie jest wiążące i jest deklaracją opłacenia zamówienia
• zdjęcia jako produkt nieprefabrykowany, nie podlegają zwrotowi
• zamówienia złożone po ustalonym terminie, będą czekały na odbiór pod wskazanym w wiadomości prywatnej adresem. Możliwość wysyłki.
• po okresie 4 miesięcy od momentu udostępnienia galerii do wglądu i braku informacji, zadatek przepada.
materiały dostępne są pod wskazanym linkiem na okres nie krótszy niż 120 dni od ukazania się galerii. Po tym czasie, wyłącznie w poszczególnych sytuacjach, wybrany materiał, przechowywany jest na czas nieokreślony.
• dodatkowa opłata za dojazd do klienta naliczana jest od 30 km
• w przypadku sesji studyjnej nieokreślonej przez fotografa, wynajmu lokalu na potrzeby sesji, będące sugestią klienta i wszelkie dodatkowe koszty,wynikające z zamysłu klienta, są kosztem dodatkowym klienta.Warunki zostają określone w umowie
• przy jednorazowej zmianie terminu, wynikającej z potrzeb klienta, opłata nie zostaje naliczona.Kolejna zmiana terminu jest możliwa, po wcześniejszym uiszczeniu opłaty wwysokości 100 zł.
• gotowy materiał można odebrać w Brzozowicach - Kamieniu, 41-949 Piekary Śląskie, bądź wybrać opcję wysyłki pod wskazany adres.
• cennik usług, widoczny jest na platformie programu, lub w zakładce w menu głównym
• przez okres 4 miesięcy od dnia udostępnienia zdjęć w galerii, jest możliwość dokupowania zdjęć. Proszę wówczas o wiadomość w celu zmiany informacji w formularzu.
• vouchery/bony podarunkowe mają ważność ROK od daty zakupu.
• jeśli po zapisie na sesję, pojawią się przesłanki świadczące o tym, że podczas podawania informacji wstępnych przez klienta, niezbędnych do ustalenia przebiegu i charakteru sesji, doszło do przekłamania ( podane informacje sa nieprawdziwe i mogą wpływać na jakość pracy, rażąco ją utrudniać, bądź w jakikolwiek inny sposób narażać zdrowie Fotografa,a sprzęt fotograficzny na uszkodzenienia/zniszczenie, uzurpuję sobie prawo do
wycofania się z wykonania zlecenia, bez konsekwencji finansowych. W takiej sytuacji, klient może ubiegać się o zwrot zadatku, pomniejszony o koszty poniesione na rzecz sesji.

• w przypadku wykonywania zdjęć w miejscu wskazanym przez klienta, które jest sprzeczne z wytycznymi podanymi przez wykonawcę, fotograf nie ponosi odpowiedzialności za materiał końcowy.

Klient publiczny – sesje przedszkolne, szkolne, instytucje, Domy Kultury, MOPSy itp.Od 10 osób, grupa, klasa, placówka inne

  • sesja zdjęciowa wykonywana jest przez firmę Second Life by Magdalena Baner.
  • udział w sesji jest dobrowolny.
  • współpraca i realizacja zamówienia, następuje po zaakceptowaniu regulaminu i wpłaceniu zadatku.
  • przy składaniu zamówień, zapytaniach, itp, uprasza się o używanie jednego adresu mailowego w celu usprawnienia przepływu informacji.
  • wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, ale jest możliwość wykonania sesji prywatnie w innym terminie.
  • w podsumowaniu zamówienia, kwota końcowa jest pomniejszona o wpłacony zadatek.Po wpisaniu numeru zamówienia ( bez # ). Przykład: Zadatek 50 złotych, 250złotych kwota końcowa. numer ID bez # -dopłata 200zł
  • zadatek dotyczy jednego zapisanego uczestnika sesji
  • sesja odbywa się w ustalonym terminie i miejscu. Jeśli warunki atmosferyczne są niesprzyjające dla sesji plenerowej, wówczas zdjęcia są wykonywane wewnątrz danej placówki i tym samym następuje zmiana anturażu.
  • sesja stylizowana, ma określony charakter.
  • zdjęcia dodatkowe można dokupić w okresie do 4 miesięcy od daty wrzucenia ich na serwer.

BARDZO PROSZĘ O WPISYWANIE NUMERU JEŚLI ZOSTAŁ NADANY, BĄDŹ UWZGLĘDNIANIE ZADATKU PRZY DOKONYWANIU PRZELEWU. PRZY NATŁOKU ZAMÓWIEŃ, MOGĘ PRZEOCZYĆ BRAK ODLICZENIA .

Podział sesji

MINI-w przypadku zapisu na sesję, z gotowym pomysłem na wykreowanie wizerunku modeli przez Was, jestem otwarta na propozycję. Wówczas odpowiednio wcześnie proszę o informację, że moja rola sprowadza się do wykonania zdjęć na bazie Waszego, ustalonego w grupie pomysłu. W tym wariancie jestem zwolniona z odpowiedzialności za wizerunek modela, warunek – temat jest jeden.
Unikajmy wszelkiego rodzaju ozdobników:
napisy, loga, obrazki, wzorki itp

BASICStylizowana/tematyczna
temat narzucony przez fotografa. W takiej sytuacji, informuję Państwa jaki jest temat przewodni i na mnie w większości spoczywa obowiązek zorganizowania oprawy zgodnej z tematem.
W obu przypadkach, mają Państwo możliwość wzięcia czynnego udziału w przygotowaniu swojej pociechy pod kątem sesji (dodatki typu kokardy, kapelusze, kaszkiety, przedmioty do trzymania w rączkach, elementy dekoracyjne drobne, itp. ),odpowiednia fryzura, uzupełnienie stroju o odpowiednie atrybuty. W przypadku braku informacji o wykluczeniach tj. fryzura, obuwie/jego brak itp., zakładam, że wyrażają Państwo zgodę na dokonanie delikatnych korekt pod okiem kadry.

Termin realizacji, zamówienia, inne

od 6 do 10 tygodni, od dnia wykonania sesji, reportażu.
• wykonanie zlecenia, dla uczestników zapisanych, ale w dniu sesji nieobecnych, zostaje wyznaczony inny termin i rodzaj sesji, jeżeli zdjęcia nie są juz wykonywane w danej placówce. Miejsce do uzgodnienia
• minimalna ilość wykonanych ujęć 2. Dodatkowe, uwarunkowane współpracą z uczestnikiem sesji.
• wersja elektroniczna zdjęcia, dostępna przy wygenerowaniu przychodu w wysokości ustalonej dla konkretnej sesji.
• zamawiając 2 zdjęcia opłacone przy zapisie, wersja elektroniczna dostępna za dopłatą (zgodnie z cennikiem ).
• zdjęcia grupowe, nie są dostępne w wersji elektronicznej. O możliwości dokonania zakupu konkretnego ujęcia w formie elektronicznej, informuje program
• ilość uczestników w zależności od wyboru wariantu sesji. MINI: 50 uczestników, BASIC: 30 uczestników, w godzinach urzędowania placówki



Mini słowniczek
COSPLAY/LARP: z definicji jest to zabawa wprzebieranki. Stroje najczęściej przygotowywane są przez osoby parające się tym wramach hobby.
Wykorzystałam nazewnictwo wcelu zobrazowania zamysłu artystycznego, nie wcelu wykonywania strojów. Sesje określonejako Cosplay, z założenia mają zmienić wizerunek modela. Wprzypadku klienta publicznego -w rozsądnych ramach, wprzypadku klienta prywatnego – Wasza kreatywność, będzie miała kluczowe znaczenie, jeśli zdecydujecie się na realizację własnego pomysłu.
FOTO – GRAFIKA: W programie graficznym, w zależności od życzenia i wizualizacji efektu końcowego, zdjęcie poddane zostaje mocnej obróbce. Jest to proces długotrwały, często jako elementy dodatkowe, uzupełniające itp., wykorzystywane są zdjęcia stockowe, które dostępne są wyłącznie po opłacaniu abonamentu. Ten koszt fotograf bierze na siebie.
FOTOGRAFIA BUDUAROWA/SENSUALNA: Jest to rodzaj fotografii niezwykle zmysłowej, nazywana również „ nagością zakrytą”. Jak wiele jesteście skłonni odkryć – zależy tylko i wyłącznie od Was. Istotne jest, że nie mają dla mnie znaczenia Wasze kompleksy. Nie skupiam swojej uwagi na nich, a wyłącznie na tym, jak pokazać ( czasem ukryte ) piękno w sposób, jakie będzie zachwycał Was i tych, którym swój portret zdecydujecie się pokazać.
FOTOGRAFIA BUDUAROWA/SENSUALNA,FOTOGRAFIA 30+ dedukowana również dla par. FOTOGRAFIA 30+ Jest to fotografia służąca stopniowemu odkrywaniu skrywanego przez lata piękna.
ZGODA NA UDOSTĘPNIANIE: jest to opcja, na którą się zgadzacie bądź nie. Absolutnie nie ma przymusu. W razie pytań, dotyczących w/w zgody, jestem do dyspozycji.
ZAPISY NA SESJE: W przypadku braku zapisu na sesje, hasło dostępu do galerii udostępnionej w późniejszym okresie, otrzymają wyłącznie osoby będące w systemie. Pozostałe osoby,których pociecha weźmie udział w sesji, każdy kolejny krok będą uzupełniały ręcznie np.- zapis w systemie powoduje, że w przypadku domówienia zdjęć poza pakietem podstawowym X zł za dwa zdjęcia do wyboru, każde kolejne z automatu będzie się sumowało i koszyk sam podliczy zawartość. Pełna automatyzacja. Dodatkowo można zaznaczyć opcje płótno, deski, inny rozmiar zdjęcia, co jak wyżej samoistnie znajdzie się w Państwa podsumowaniu. Zmiany statusów zamówienia, będą widoczne w podglądzie. Osoby niezapisane, mogą napotkać utrudnienia w automatyzacji zamówienia, brak możliwości monitorowania progresu. WAŻNA INFORMACJA. W dniu poprzedzającym sesje, reportaż itp, galeria przesaje być aktywna, zatem nie ma możlwiości zapisu. Jest to zabezpieczenie zarówno dla Państwa jak i dla mnie. W dniu wykonywania zlecenia, nie mam możliwości czasowej wglądu w platformę, w skutek czego nie widzę kolejnych osób. Nie pojawię się na sesji, o której nie wiem, a Państwo byliby przekonani, że zostałam poinformowana.
WERSJA ELEKTRONICZNA: Nie ma możliwośći zamawiania zdjęć wyłącznie w wersji elektronicznej jako KLIENT PUBLICZNY. Wersja elektroniczna dostępna jest wyłącznie dla zdjęć, które zostaną zaznaczone do wydruku. Nie dotyczy zdjęć grupowych, ze względu na RODO.
W razie wątpliwośći, zapytań, odsyłam Państwa pod adres:

Email:foto@magdalenabaner.pl
tel: +48 533 961 616
Wiadomości prywatnej wserwisie Facebook:
użytkownik:www.facebook.com/MadzialenaBaner,
www.facebook.com/MadziknieMagda/
Instagram:www.instagram.com/magdalenabaner/