Ważne
informacje
Przyjemna
współpraca dla stron, jest wynikiem zaakceptowania
przyjętych,właściwych regulacji. Tak, regulamin to groźnie
brzmiące określenie, a treść pozbawiona jest artyzmu.
Pamiętajmy jednak, że jest to zabieg, który komunikację ma
ułatwić i pozwoli na uniknięcie wielu nieprzyjemnych
sytuacji,a czas w ten sposób zaoszczędzony, będzie
można spożytkować na coś zdecydowanie
przyjemniejszego.
Dlatego też, zachęcam do lektury. Enjoy
!
Chcąc
umówić się na sesje, sprawdzić wolny termin i monitorować cały
przebieg procesu twórczego, zapraszam na
platformęwww.klient.magdalenabaner.pl
Klient
prywatny
• sesja zdjęciowa wykonywana jest przez firmę
Second Life by Magdalena Baner
• udział w sesji
jest dobrowolny.
• współpraca i realizacja
zamówienia, następuje po rejestracji na platformie www.klient.magdalenabaner.pl jako klient prywatny, zaakceptowaniu regulaminu i wpłaceniu
zadatku.
• cennik w zależności od wyboru sesji - formularzu zgłoszeniowym. Po rozwinięciu rolki, widoczne są ceny z dni świątecznych i wolnych.Odpowiednia kwota wskakuje po wyborze dnia tygodnia.
• reportaż/sesja okolicznościowa - miejsce
wskazane przez klienta, dodatkowa opłata za dojazd, od 30km
• przy
składaniu zamówień, zapytaniach, itp, uprasza się o używanie
jednego adresu mailowego w celu usprawnienia przepływu
informacji.
• wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
• w podsumowaniu zamówienia, kwota końcowa jest pomniejszona o wpłacony
zadatek. System automatycznie odliczy zadatek wyłącznie po wpisaniu nadanego numeru ID bez #. Numer widoczny w mailu.
• zadatek dotyczy jednego zapisanego
uczestnika sesji chyba, że jest to sesja rodzinna lub inna prywatna, a ilość osób nie przekracza 10. W przypadku ilości uczestników większej niż 10, pakiet MINI jest niedostępny.
• sesja odbywa się w ustalonym
terminie i miejscu. Jeśli warunki atmosferyczne są
niesprzyjające dla sesji plenerowej, wówczas podejmowana jest
decyzja o przesunięciu terminu.
• sesja stylizowana,filmowa, larp, cosplay, reko itp.
ma określony charakter. Wymaga to szczegółowego omówienia tematu przed sesją. Miejsce, elementy dodatkowe, stroje, zastosowanie grafiki itp.
• na termin realizacji zamówienia,
mają wpływ poszczególne czynniki: sezon,ilość zleceń,
inne nieokreślone, dlatego też jest on ruchomy i wynosi
od 6 do 10 tygodni.
• informacja o możliwości
składania zamówień, terminie dostarczenia we wskazane,
wspólnie wybrane miejsce, następuję w chwili
udostępnienia materiału w galerii.
• wgląd w materiał,
mają Państwo pod JEDNYM, STAŁYM hasłem. Platforma, na której
znajdują się zdjęcia jest w pełni intuicyjna
i przeprowadzi Państwa przez cały proces składania
zamówienia. Warunek: czytamy i postępujemy zgodnie
z wytycznymi. Nie róbmy tego w biegu
• o postępach w realizacji zamówienia, są Państwo informowani
poprzez statusy. Informacje wysyłane są na wskazany w formularzu adres e-mail
• złożone zamówienie jest wiążące
i jest deklaracją opłacenia zamówienia
• zdjęcia
jako produkt nieprefabrykowany, nie podlegają zwrotowi
• zamówienia
złożone po ustalonym terminie, będą czekały na odbiór
pod wskazanym w wiadomości prywatnej adresem. Możliwość wysyłki.
• po
okresie 4 miesięcy od momentu udostępnienia galerii do wglądu
i braku informacji, zadatek przepada.
• materiały
dostępne są pod wskazanym linkiem na okres nie krótszy niż 120 dni od
ukazania się galerii. Po tym czasie, wyłącznie
w poszczególnych sytuacjach, wybrany materiał,
przechowywany jest na czas nieokreślony.
• dodatkowa opłata za dojazd do klienta
naliczana jest od 30 km
• w przypadku sesji studyjnej
nieokreślonej przez fotografa, wynajmu lokalu na potrzeby sesji,
będące sugestią klienta i wszelkie dodatkowe
koszty,wynikające z zamysłu klienta, są kosztem dodatkowym klienta.Warunki
zostają określone w umowie
• przy jednorazowej
zmianie terminu, wynikającej z potrzeb klienta, opłata nie
zostaje naliczona.Kolejna zmiana terminu jest możliwa,
po wcześniejszym uiszczeniu opłaty w wysokości 100
zł.
• gotowy materiał można odebrać w Brzozowicach - Kamieniu, 41-949 Piekary Śląskie, bądź wybrać opcję wysyłki pod
wskazany adres.
• cennik usług, widoczny jest na platformie
programu, lub w zakładce w menu głównym
•
przez okres 4 miesięcy od dnia udostępnienia zdjęć w galerii, jest
możliwość dokupowania zdjęć. Proszę wówczas o wiadomość w celu zmiany
informacji w formularzu.
• vouchery/bony podarunkowe mają ważność ROK od daty zakupu.
• jeśli po zapisie na sesję, pojawią się przesłanki świadczące o tym, że podczas podawania informacji wstępnych przez klienta, niezbędnych do ustalenia przebiegu i charakteru sesji, doszło do przekłamania ( podane informacje sa nieprawdziwe i mogą wpływać na jakość pracy, rażąco ją utrudniać, bądź w jakikolwiek inny sposób narażać zdrowie Fotografa,a sprzęt fotograficzny na uszkodzenienia/zniszczenie, uzurpuję sobie prawo do
wycofania się z wykonania zlecenia, bez konsekwencji finansowych. W takiej sytuacji, klient może ubiegać się o zwrot zadatku, pomniejszony o koszty poniesione na rzecz sesji.
• w przypadku wykonywania zdjęć w miejscu wskazanym przez klienta, które jest sprzeczne z wytycznymi podanymi przez wykonawcę, fotograf nie ponosi odpowiedzialności za materiał końcowy.
Klient
publiczny
– sesje przedszkolne, szkolne, instytucje, Domy Kultury, MOPSy itp.Od 10 osób, grupa, klasa, placówka inne- sesja
zdjęciowa wykonywana jest przez firmę Second Life by
Magdalena Baner.
- udział w sesji jest dobrowolny.
- współpraca i realizacja zamówienia, następuje po
zaakceptowaniu regulaminu i wpłaceniu zadatku.
- przy
składaniu zamówień, zapytaniach, itp, uprasza się o używanie
jednego adresu mailowego w celu usprawnienia przepływu
informacji.
- wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, ale jest możliwość wykonania sesji prywatnie w innym terminie.
- w podsumowaniu zamówienia, kwota końcowa jest pomniejszona
o wpłacony zadatek.Po wpisaniu numeru zamówienia ( bez # ). Przykład: Zadatek
50 złotych, 250złotych kwota końcowa. numer ID bez # -dopłata 200zł
- zadatek dotyczy jednego zapisanego
uczestnika sesji
- sesja odbywa się w ustalonym terminie
i miejscu. Jeśli warunki atmosferyczne są niesprzyjające
dla sesji plenerowej, wówczas zdjęcia są wykonywane wewnątrz danej
placówki i tym samym następuje zmiana anturażu.
- sesja
stylizowana, ma określony charakter.
- zdjęcia dodatkowe można dokupić w okresie do 4 miesięcy od daty wrzucenia ich na serwer.
BARDZO
PROSZĘ O WPISYWANIE NUMERU JEŚLI ZOSTAŁ NADANY, BĄDŹ UWZGLĘDNIANIE
ZADATKU PRZY DOKONYWANIU PRZELEWU. PRZY NATŁOKU ZAMÓWIEŃ, MOGĘ PRZEOCZYĆ
BRAK ODLICZENIA .
Podział
sesji
MINI - w przypadku zapisu na sesję,
z gotowym pomysłem na wykreowanie wizerunku modeli przez
Was, jestem otwarta na propozycję. Wówczas odpowiednio wcześnie
proszę o informację, że moja rola sprowadza się do wykonania
zdjęć na bazie Waszego, ustalonego w grupie pomysłu.
W tym wariancie jestem zwolniona z odpowiedzialności za
wizerunek modela, warunek – temat jest jeden.
Unikajmy wszelkiego rodzaju ozdobników:
napisy, loga, obrazki, wzorki itp
BASIC - Stylizowana/tematyczna
temat narzucony przez fotografa. W takiej sytuacji,
informuję Państwa jaki jest temat przewodni i na
mnie w większości spoczywa obowiązek zorganizowania oprawy zgodnej
z tematem.
W obu przypadkach, mają Państwo możliwość
wzięcia czynnego udziału w przygotowaniu swojej pociechy
pod kątem sesji (dodatki typu kokardy, kapelusze,
kaszkiety, przedmioty do trzymania w rączkach, elementy
dekoracyjne drobne, itp. ),odpowiednia fryzura, uzupełnienie
stroju o odpowiednie atrybuty. W przypadku braku
informacji o wykluczeniach tj. fryzura, obuwie/jego brak itp.,
zakładam, że wyrażają Państwo zgodę na dokonanie
delikatnych korekt pod okiem kadry.
Termin realizacji, zamówienia,
inne
• od
6 do 10 tygodni, od dnia wykonania sesji, reportażu.
• wykonanie
zlecenia, dla uczestników zapisanych, ale w dniu
sesji nieobecnych, zostaje wyznaczony inny termin i rodzaj sesji, jeżeli zdjęcia nie są juz wykonywane w danej placówce. Miejsce do
uzgodnienia
• minimalna ilość
wykonanych ujęć 2. Dodatkowe, uwarunkowane współpracą
z uczestnikiem sesji.
• wersja elektroniczna zdjęcia, dostępna
przy wygenerowaniu przychodu w wysokości ustalonej dla konkretnej sesji.
• zamawiając
2 zdjęcia opłacone przy zapisie, wersja elektroniczna
dostępna za dopłatą ( zgodnie z cennikiem ).
• zdjęcia grupowe, nie są dostępne
w wersji elektronicznej. O możliwości dokonania zakupu
konkretnego ujęcia w formie elektronicznej,
informuje program
• ilość uczestników w zależności
od wyboru wariantu sesji. MINI: 50 uczestników, BASIC: 30
uczestników, w godzinach urzędowania placówki
Mini
słowniczek
COSPLAY/LARP: z definicji jest to zabawa w przebieranki. Stroje
najczęściej przygotowywane są przez osoby parające się tym
w ramach hobby.
Wykorzystałam nazewnictwo w celu
zobrazowania zamysłu artystycznego, nie w celu wykonywania
strojów. Sesje określone jako Cosplay, z założenia
mają zmienić wizerunek modela. W przypadku klienta
publicznego - w rozsądnych ramach, w przypadku klienta
prywatnego – Wasza kreatywność, będzie miała kluczowe
znaczenie, jeśli zdecydujecie się na realizację własnego
pomysłu.
FOTO
– GRAFIKA: W programie graficznym, w zależności od życzenia i wizualizacji
efektu końcowego, zdjęcie poddane zostaje mocnej obróbce. Jest to
proces długotrwały, często jako elementy dodatkowe, uzupełniające
itp., wykorzystywane są zdjęcia stockowe, które dostępne są
wyłącznie po opłacaniu abonamentu. Ten koszt fotograf bierze na
siebie.
FOTOGRAFIA BUDUAROWA/SENSUALNA:
Jest to rodzaj fotografii niezwykle zmysłowej, nazywana również „
nagością zakrytą”. Jak wiele jesteście skłonni odkryć –
zależy tylko i wyłącznie od Was. Istotne jest, że nie mają dla
mnie znaczenia Wasze kompleksy. Nie skupiam swojej uwagi na nich, a wyłącznie na tym, jak pokazać ( czasem ukryte ) piękno w sposób,
jakie będzie zachwycał Was i tych, którym swój portret
zdecydujecie się pokazać.
FOTOGRAFIA BUDUAROWA/SENSUALNA, FOTOGRAFIA 30+ dedukowana również dla par. FOTOGRAFIA 30+ Jest to fotografia służąca stopniowemu odkrywaniu skrywanego przez lata piękna.
ZGODA
NA UDOSTĘPNIANIE:
jest to opcja, na którą się zgadzacie bądź nie. Absolutnie nie
ma przymusu. W razie pytań, dotyczących w/w zgody, jestem do
dyspozycji.
ZAPISY NA SESJE: W przypadku braku zapisu na sesje, hasło dostępu do galerii udostępnionej w późniejszym okresie, otrzymają wyłącznie osoby będące w systemie. Pozostałe osoby,których pociecha weźmie udział w sesji, każdy kolejny krok będą uzupełniały ręcznie np.- zapis w systemie powoduje, że w przypadku domówienia zdjęć poza pakietem podstawowym X zł za dwa zdjęcia do wyboru, każde kolejne z automatu będzie się sumowało i koszyk sam podliczy zawartość. Pełna automatyzacja. Dodatkowo można zaznaczyć opcje płótno, deski, inny rozmiar zdjęcia, co jak wyżej samoistnie znajdzie się w Państwa podsumowaniu. Zmiany statusów zamówienia, będą widoczne w podglądzie. Osoby niezapisane, mogą napotkać utrudnienia w automatyzacji zamówienia, brak możliwości monitorowania progresu. WAŻNA INFORMACJA. W dniu poprzedzającym sesje, reportaż itp, galeria przesaje być aktywna, zatem nie ma możlwiości zapisu. Jest to zabezpieczenie zarówno dla Państwa jak i dla mnie. W dniu wykonywania zlecenia, nie mam możliwości czasowej wglądu w platformę, w skutek czego nie widzę kolejnych osób. Nie pojawię się na sesji, o której nie wiem, a Państwo byliby przekonani, że zostałam poinformowana.
WERSJA ELEKTRONICZNA: Nie ma możliwośći zamawiania zdjęć wyłącznie w wersji elektronicznej jako KLIENT PUBLICZNY. Wersja elektroniczna dostępna jest wyłącznie dla zdjęć, które zostaną zaznaczone do wydruku. Nie dotyczy zdjęć grupowych, ze względu na RODO.
W razie wątpliwośći, zapytań, odsyłam Państwa pod adres:
Email: foto@magdalenabaner.pl
tel:
+48
533 961 616
Wiadomości
prywatnej w serwisie Facebook:
użytkownik: www.facebook.com/MadzialenaBaner,
www.facebook.com/MadziknieMagda/
Instagram: www.instagram.com/magdalenabaner/
Ważne
informacje
Przyjemna
współpraca dla stron, jest wynikiem zaakceptowania
przyjętych,właściwych regulacji. Tak, regulamin to groźnie
brzmiące określenie, a treść pozbawiona jest artyzmu.
Pamiętajmy jednak, że jest to zabieg, który komunikację ma
ułatwić i pozwoli na uniknięcie wielu nieprzyjemnych
sytuacji,a czas w ten sposób zaoszczędzony, będzie
można spożytkować na coś zdecydowanie
przyjemniejszego.
Dlatego też, zachęcam do lektury. Enjoy
!
Chcąc
umówić się na sesje, sprawdzić wolny termin i monitorować cały
przebieg procesu twórczego, zapraszam na
platformęwww.klient.magdalenabaner.pl
Klient
prywatny
• sesja zdjęciowa wykonywana jest przez firmę
Second Life by Magdalena Baner
• udział w sesji
jest dobrowolny.
• współpraca i realizacja
zamówienia, następuje po rejestracji na platformie www.klient.magdalenabaner.pl jako klient prywatny, zaakceptowaniu regulaminu i wpłaceniu
zadatku.
• cennik w zależności od wyboru sesji - formularzu zgłoszeniowym. Po rozwinięciu rolki, widoczne są ceny z dni świątecznych i wolnych.Odpowiednia kwota wskakuje po wyborze dnia tygodnia.
• reportaż/sesja okolicznościowa -miejsce
wskazane przez klienta, dodatkowa opłata za dojazd, od 30km
• przy
składaniu zamówień, zapytaniach, itp, uprasza się o używanie
jednego adresu mailowego w celu usprawnienia przepływu
informacji.
• wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
• w podsumowaniu zamówienia, kwota końcowa jest pomniejszona o wpłacony
zadatek. System automatycznie odliczy zadatek wyłącznie po wpisaniu nadanego numeru ID bez #. Numer widoczny w mailu.
• zadatek dotyczy jednego zapisanego
uczestnika sesji chyba, że jest to sesja rodzinna lub inna prywatna, a ilość osób nie przekracza 10. W przypadku ilości uczestników większej niż 10, pakiet MINI jest niedostępny.
• sesja odbywa się w ustalonym
terminie i miejscu. Jeśli warunki atmosferyczne są
niesprzyjające dla sesji plenerowej, wówczas podejmowana jest
decyzja o przesunięciu terminu.
• sesja stylizowana,filmowa, larp, cosplay, reko itp.
ma określony charakter. Wymaga to szczegółowego omówienia tematu przed sesją. Miejsce, elementy dodatkowe, stroje, zastosowanie grafiki itp.
• na termin realizacji zamówienia,
mają wpływ poszczególne czynniki: sezon,ilość zleceń,
inne nieokreślone, dlatego też jest on ruchomy i wynosi
od 6 do 10 tygodni.
• informacja o możliwości
składania zamówień, terminie dostarczenia we wskazane,
wspólnie wybrane miejsce, następuję w chwili
udostępnienia materiału w galerii.
• wgląd w materiał,
mają Państwo pod JEDNYM, STAŁYM hasłem. Platforma, na której
znajdują się zdjęcia jest w pełni intuicyjna
i przeprowadzi Państwa przez cały proces składania
zamówienia. Warunek: czytamy i postępujemy zgodnie
z wytycznymi. Nie róbmy tego wbiegu
• o postępach w realizacji zamówienia, są Państwo informowani
poprzez statusy. Informacje wysyłane są na wskazany w formularzu adres e-mail
• złożone zamówienie jest wiążące
i jest deklaracją opłacenia zamówienia
• zdjęcia
jako produkt nieprefabrykowany, nie podlegają zwrotowi
• zamówienia
złożone po ustalonym terminie, będą czekały na odbiór
pod wskazanym w wiadomości prywatnej adresem. Możliwość wysyłki.
• po
okresie 4 miesięcy od momentu udostępnienia galerii do wglądu
i braku informacji, zadatek przepada.
• materiały
dostępne są pod wskazanym linkiem na okres nie krótszy niż 120 dni od
ukazania się galerii. Po tym czasie, wyłącznie
w poszczególnych sytuacjach, wybrany materiał,
przechowywany jest na czas nieokreślony.
• dodatkowa opłata za dojazd do klienta
naliczana jest od 30 km
• w przypadku sesji studyjnej
nieokreślonej przez fotografa, wynajmu lokalu na potrzeby sesji,
będące sugestią klienta i wszelkie dodatkowe
koszty,wynikające z zamysłu klienta, są kosztem dodatkowym klienta.Warunki
zostają określone w umowie
• przy jednorazowej
zmianie terminu, wynikającej z potrzeb klienta, opłata nie
zostaje naliczona.Kolejna zmiana terminu jest możliwa,
po wcześniejszym uiszczeniu opłaty wwysokości 100
zł.
• gotowy materiał można odebrać w Brzozowicach - Kamieniu, 41-949 Piekary Śląskie, bądź wybrać opcję wysyłki pod
wskazany adres.
• cennik usług, widoczny jest na platformie
programu, lub w zakładce w menu głównym
•
przez okres 4 miesięcy od dnia udostępnienia zdjęć w galerii, jest
możliwość dokupowania zdjęć. Proszę wówczas o wiadomość w celu zmiany
informacji w formularzu.
• vouchery/bony podarunkowe mają ważność ROK od daty zakupu.
• jeśli po zapisie na sesję, pojawią się przesłanki świadczące o tym, że podczas podawania informacji wstępnych przez klienta, niezbędnych do ustalenia przebiegu i charakteru sesji, doszło do przekłamania ( podane informacje sa nieprawdziwe i mogą wpływać na jakość pracy, rażąco ją utrudniać, bądź w jakikolwiek inny sposób narażać zdrowie Fotografa,a sprzęt fotograficzny na uszkodzenienia/zniszczenie, uzurpuję sobie prawo do
wycofania się z wykonania zlecenia, bez konsekwencji finansowych. W takiej sytuacji, klient może ubiegać się o zwrot zadatku, pomniejszony o koszty poniesione na rzecz sesji.
• w przypadku wykonywania zdjęć w miejscu wskazanym przez klienta, które jest sprzeczne z wytycznymi podanymi przez wykonawcę, fotograf nie ponosi odpowiedzialności za materiał końcowy.
Klient
publiczny
– sesje przedszkolne, szkolne, instytucje, Domy Kultury, MOPSy itp.Od 10 osób, grupa, klasa, placówka inne- sesja
zdjęciowa wykonywana jest przez firmę Second Life by
Magdalena Baner.
- udział w sesji jest dobrowolny.
- współpraca i realizacja zamówienia, następuje po
zaakceptowaniu regulaminu i wpłaceniu zadatku.
- przy
składaniu zamówień, zapytaniach, itp, uprasza się o używanie
jednego adresu mailowego w celu usprawnienia przepływu
informacji.
- wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, ale jest możliwość wykonania sesji prywatnie w innym terminie.
- w podsumowaniu zamówienia, kwota końcowa jest pomniejszona
o wpłacony zadatek.Po wpisaniu numeru zamówienia ( bez # ). Przykład: Zadatek
50 złotych, 250złotych kwota końcowa. numer ID bez # -dopłata 200zł
- zadatek dotyczy jednego zapisanego
uczestnika sesji
- sesja odbywa się w ustalonym terminie
i miejscu. Jeśli warunki atmosferyczne są niesprzyjające
dla sesji plenerowej, wówczas zdjęcia są wykonywane wewnątrz danej
placówki i tym samym następuje zmiana anturażu.
- sesja
stylizowana, ma określony charakter.
- zdjęcia dodatkowe można dokupić w okresie do 4 miesięcy od daty wrzucenia ich na serwer.
BARDZO
PROSZĘ O WPISYWANIE NUMERU JEŚLI ZOSTAŁ NADANY, BĄDŹ UWZGLĘDNIANIE
ZADATKU PRZY DOKONYWANIU PRZELEWU. PRZY NATŁOKU ZAMÓWIEŃ, MOGĘ PRZEOCZYĆ
BRAK ODLICZENIA .
Podział
sesji
MINI-w przypadku zapisu na sesję,
z gotowym pomysłem na wykreowanie wizerunku modeli przez
Was, jestem otwarta na propozycję. Wówczas odpowiednio wcześnie
proszę o informację, że moja rola sprowadza się do wykonania
zdjęć na bazie Waszego, ustalonego w grupie pomysłu.
W tym wariancie jestem zwolniona z odpowiedzialności za
wizerunek modela, warunek – temat jest jeden.
Unikajmy wszelkiego rodzaju ozdobników:
napisy, loga, obrazki, wzorki itp
BASIC - Stylizowana/tematyczna
temat narzucony przez fotografa. W takiej sytuacji,
informuję Państwa jaki jest temat przewodni i na
mnie w większości spoczywa obowiązek zorganizowania oprawy zgodnej
z tematem.
W obu przypadkach, mają Państwo możliwość
wzięcia czynnego udziału w przygotowaniu swojej pociechy
pod kątem sesji (dodatki typu kokardy, kapelusze,
kaszkiety, przedmioty do trzymania w rączkach, elementy
dekoracyjne drobne, itp. ),odpowiednia fryzura, uzupełnienie
stroju o odpowiednie atrybuty. W przypadku braku
informacji o wykluczeniach tj. fryzura, obuwie/jego brak itp.,
zakładam, że wyrażają Państwo zgodę na dokonanie
delikatnych korekt pod okiem kadry.
Termin realizacji, zamówienia,
inne
• od
6 do 10 tygodni, od dnia wykonania sesji, reportażu.
• wykonanie
zlecenia, dla uczestników zapisanych, ale w dniu
sesji nieobecnych, zostaje wyznaczony inny termin i rodzaj sesji, jeżeli zdjęcia nie są juz wykonywane w danej placówce. Miejsce do
uzgodnienia
• minimalna ilość
wykonanych ujęć 2. Dodatkowe, uwarunkowane współpracą
z uczestnikiem sesji.
• wersja elektroniczna zdjęcia, dostępna
przy wygenerowaniu przychodu w wysokości ustalonej dla konkretnej sesji.
• zamawiając
2 zdjęcia opłacone przy zapisie, wersja elektroniczna
dostępna za dopłatą (zgodnie z cennikiem ).
• zdjęcia grupowe, nie są dostępne
w wersji elektronicznej. O możliwości dokonania zakupu
konkretnego ujęcia w formie elektronicznej,
informuje program
• ilość uczestników w zależności
od wyboru wariantu sesji. MINI: 50 uczestników, BASIC: 30
uczestników, w godzinach urzędowania placówki
Mini
słowniczek
COSPLAY/LARP: z definicji jest to zabawa wprzebieranki. Stroje
najczęściej przygotowywane są przez osoby parające się tym
wramach hobby.
Wykorzystałam nazewnictwo wcelu
zobrazowania zamysłu artystycznego, nie wcelu wykonywania
strojów. Sesje określonejako Cosplay, z założenia
mają zmienić wizerunek modela. Wprzypadku klienta
publicznego -w rozsądnych ramach, wprzypadku klienta
prywatnego – Wasza kreatywność, będzie miała kluczowe
znaczenie, jeśli zdecydujecie się na realizację własnego
pomysłu.
FOTO
– GRAFIKA: W programie graficznym, w zależności od życzenia i wizualizacji
efektu końcowego, zdjęcie poddane zostaje mocnej obróbce. Jest to
proces długotrwały, często jako elementy dodatkowe, uzupełniające
itp., wykorzystywane są zdjęcia stockowe, które dostępne są
wyłącznie po opłacaniu abonamentu. Ten koszt fotograf bierze na
siebie.
FOTOGRAFIA BUDUAROWA/SENSUALNA:
Jest to rodzaj fotografii niezwykle zmysłowej, nazywana również „
nagością zakrytą”. Jak wiele jesteście skłonni odkryć –
zależy tylko i wyłącznie od Was. Istotne jest, że nie mają dla
mnie znaczenia Wasze kompleksy. Nie skupiam swojej uwagi na nich, a wyłącznie na tym, jak pokazać ( czasem ukryte ) piękno w sposób,
jakie będzie zachwycał Was i tych, którym swój portret
zdecydujecie się pokazać.
FOTOGRAFIA BUDUAROWA/SENSUALNA,FOTOGRAFIA 30+ dedukowana również dla par. FOTOGRAFIA 30+ Jest to fotografia służąca stopniowemu odkrywaniu skrywanego przez lata piękna.
ZGODA
NA UDOSTĘPNIANIE:
jest to opcja, na którą się zgadzacie bądź nie. Absolutnie nie
ma przymusu. W razie pytań, dotyczących w/w zgody, jestem do
dyspozycji.
ZAPISY NA SESJE: W przypadku braku zapisu na sesje, hasło dostępu do galerii udostępnionej w późniejszym okresie, otrzymają wyłącznie osoby będące w systemie. Pozostałe osoby,których pociecha weźmie udział w sesji, każdy kolejny krok będą uzupełniały ręcznie np.- zapis w systemie powoduje, że w przypadku domówienia zdjęć poza pakietem podstawowym X zł za dwa zdjęcia do wyboru, każde kolejne z automatu będzie się sumowało i koszyk sam podliczy zawartość. Pełna automatyzacja. Dodatkowo można zaznaczyć opcje płótno, deski, inny rozmiar zdjęcia, co jak wyżej samoistnie znajdzie się w Państwa podsumowaniu. Zmiany statusów zamówienia, będą widoczne w podglądzie. Osoby niezapisane, mogą napotkać utrudnienia w automatyzacji zamówienia, brak możliwości monitorowania progresu. WAŻNA INFORMACJA. W dniu poprzedzającym sesje, reportaż itp, galeria przesaje być aktywna, zatem nie ma możlwiości zapisu. Jest to zabezpieczenie zarówno dla Państwa jak i dla mnie. W dniu wykonywania zlecenia, nie mam możliwości czasowej wglądu w platformę, w skutek czego nie widzę kolejnych osób. Nie pojawię się na sesji, o której nie wiem, a Państwo byliby przekonani, że zostałam poinformowana.
WERSJA ELEKTRONICZNA: Nie ma możliwośći zamawiania zdjęć wyłącznie w wersji elektronicznej jako KLIENT PUBLICZNY. Wersja elektroniczna dostępna jest wyłącznie dla zdjęć, które zostaną zaznaczone do wydruku. Nie dotyczy zdjęć grupowych, ze względu na RODO.
W razie wątpliwośći, zapytań, odsyłam Państwa pod adres:
Email:foto@magdalenabaner.pl
tel:
+48
533 961 616
Wiadomości
prywatnej wserwisie Facebook:
użytkownik:www.facebook.com/MadzialenaBaner,
www.facebook.com/MadziknieMagda/
Instagram:www.instagram.com/magdalenabaner/